
Flota Parts Sp z o.o.
Polityka Jakości
NadrzÄ™dnym celem naszej dziaÅ‚alnoÅ›ci jest naprawa, regeneracja i diagnostyka automatycznych skrzyÅ„ biegów w ramach wdrożonego i utrzymywanego sytemu zarzÄ…dzania biznesem zgodnego z normÄ… ISO 9001.
Zaufanie klientów oraz rynkowy wizerunek firmy budowane sÄ… poprzez zapewnienie konkurencyjnoÅ›ci i niezawodnoÅ›ci naszych usÅ‚ug w ciÄ…gu caÅ‚ego okresu ich eksploatacji.
Cel ten realizujemy przez:
-
IdentyfikacjÄ™ potrzeb oraz gotowość do speÅ‚niania oczekiwaÅ„ klientów w ramach obowiÄ…zujÄ…cych norm i przepisów prawa,
-
WspóÅ‚pracÄ™ i pozyskiwanie dostawców materiaÅ‚ów o wymaganej jakoÅ›ci i stabilnej pozycji rynkowej,
-
Stałą kontrolę jakości wykonywanych usług,
-
Monitorowanie i optymalizacjÄ™ przebiegu procesów i obniżanie kosztów usÅ‚ug,
-
Doskonalenie rozwiązań technicznych poprzez modernizacją parku maszynowego, oprogramowania oraz wprowadzanie nowych technologii,
-
Organizowanie stanowisk pracy, które wpÅ‚ywajÄ… na zwiÄ™kszenie efektywnoÅ›ci produkcji,
-
Minimalizowanie zagrożeń środowiska pracy, poprzez stosowanie najnowszych technik i narzędzi na stanowiskach roboczych,
-
Zapewnienie ochrony Å›rodowiska naturalnego poprzez segregacjÄ™ oraz ograniczanie poziomu wytwarzanych odpadów,
-
Zmniejszanie i zapobieganie emisji zanieczyszczeń do środowiska,
-
Dokonywanie systematycznej identyfikacji zagrożeÅ„ i ryzyka zawodowego oraz szkód rzeczowych.
Firma Flota Parts Sp. z o.o. dokonuje analiz zewnÄ™trznych czynników wpÅ‚ywajÄ…cych na funkcjonowanie firmy oraz ocenia ryzyka zwiÄ…zane z dziaÅ‚alnoÅ›ciÄ… spóÅ‚ki.
Powyższe cele kierownictwo firmy realizuje, zobowiązując się jednocześnie do ciągłego doskonalenia skuteczności systemu zarządzania jakością.
Polityka jakoÅ›ci jest elementem strategii funkcjonowania firmy. Każdy pracownik jest Å›wiadomy postawionych celów oraz tego, że każda czynność ma wpÅ‚yw na satysfakcjÄ™ klienta.